Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, wij helpen je graag!

De meest gestelde vragen hebben wij hieronder al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Alle producten produceren wij in eigen huis, daarom kunnen wij een snelle levertijd hanteren.
Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag nog verzonden.

Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. In Nederland wordt 95% van de poststukken de volgende werkdag geleverd. In België kun je rekening houden met een levertijd van 1-3 werkdagen.

Alleen tijdens officiële Nederlandse feestdagen zijn we gesloten. Op deze dagen wordt er geen productie gedraaid, bezorgd door PostNL en is de klantenservice niet bereikbaar:

  • Tweede Paasdag/Pasen
  • Koningsdag
  • Bevrijdingsdag (eens in de vijf jaar, eerstvolgende: 2025)
  • Hemelvaartsdag
  • Tweede Pinksterdag/Pinksteren
  • Eerste Kerstdag
  • Tweede Kerstdag
  • Nieuwjaarsdag

Op alle andere dagen staan we natuurlijk gewoon voor je klaar! Onze webshop is wel het hele jaar door bereikbaar. Ons systeem houdt bij het berekenen van de levertijd al rekening met de feestdagen.

Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) zijn we bereikbaar tussen 8:00 en 16:30 uur. Je kunt echter 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons een bestelling plaatsen.

Je kunt ons via e-mail of telefonisch bereiken. Bekijk de gegevens op onze contactpagina.

We proberen om tijdens werkdagen binnen twee uur te reageren op je mailtje. Offertes, vragen over het graveren van logo’s of vragen waarvoor we iets meer moeten uitzoeken kunnen iets langer duren.

Omdat we een “maatproduct” maken kun je de bestelling niet retourneren en het geldbedrag terugvragen. Als je niet tevreden bent door een fout van onze kant dan lossen we dit natuurlijk met je op. Stuur het niet direct terug, maar stuur ons eerst een mailtje met je klacht en een duidelijke foto. Dan kijken we hoe we dit zo goed mogelijk kunnen oplossen!

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We gaan er alles aan doen om het met je op te lossen. We kunnen je het best helpen als je ons een mail stuurt, met daarin je ordernummer en een omschrijving van de klacht. Hoe uitgebreider, hoe beter. Laat ook gerust weten wat je een passende oplossing vindt. Als het een zichtbare klacht is, zoals een beschadiging, een drukfout of iets in die richting, stuur dan altijd één of meerdere foto’s mee. Dan kunnen we je klacht goed beoordelen. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing!

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Daarom voldoen we aan de AVG (Algemene Verordering Persoonsgegevens). We geven je gegevens nooit aan derden voor commerciële doeleinden. Ook gaan we vertrouwelijk om met al je gegevens en bestanden. Wil je hier meer informatie over, bekijk dan onze privacypagina of neem contact met ons op.

Bij het personaliseren van een foto product kun je een .JPG- of .PNG-bestand gebruiken.

Enkele producten zijn ook te personaliseren met sjablonen en standaard designs. Deze bestanden staan dan al in de configurator klaar.

Wil je een logo in een product laten graveren? Stuur dan een e-mail met het logo in vectorbestand (.ai of .pdf) naar onze klantenservice.
Wij beoordelen dan de graveerbaarheid van het logo.

Vervelend! Het kan zijn dat onze configurator even niet goed werkt of dat er een foutje zit in je bestand waardoor we het niet goed kunnen verwerken. Let op dat het bestand niet groter is dan 20MB. Stuur je bestand dan even door naar info@entimo.nl, dan kijken we snel hoe we dit voor je kunnen oplossen.

Verzending binnen Nederland:

  • Voor bestellingen binnen Nederland die worden verzonden via brievenbuspost betaal je € 4,95 en bij pakketpost € 6,95.
    Kom je uit op een bestelbedrag van minimaal € 50,-, dan zijn de verzendkosten gratis!

Verzending naar België:

  • Voor bestellingen naar België wordt standaard gebruik gemaakt van pakketpost. De verzendkosten zijn € 10,95

Ophalen:

  • Kies je ervoor om je bestelling bij ons op kantoor af te halen? Geen probleem. deze optie is helemaal gratis.
    Zodra je bestelling is geproduceerd, nemen wij contact met je op om een ophaalmoment af te spreken.

Heb je per ongeluk een foutje gemaakt bij het bestellen? Laat het ons dan meteen weten! Als je bestelling nog niet in productie is, dan kunnen we de bestelling nog wijzigen of annuleren.

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
  • Bekijk je spam e-mailbox. Soms komt het voor dat de orderbevestiging in de ongewenste mailbox terecht komt.

Bestel je in Nederland dan kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard), Apple Pay.
In België kun je betalen met Bancontact, KBC Payment button, Belfius direct net, creditcard en Apple Pay.

Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.

Titel

Ga naar de bovenkant