Entimo Logo Mobiel
Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag, wij helpen je graag!

De meest gestelde vragen hebben wij hieronder al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Alle producten produceren wij in eigen huis, daarom kunnen wij een snelle levertijd hanteren.
Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag nog verzonden.

Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL. In Nederland wordt 95% van de poststukken de volgende werkdag geleverd. In België kun je rekening houden met een levertijd van 1-3 werkdagen.

Wat zijn jullie openingstijden rond de feestdagen?

Alleen tijdens officiële Nederlandse feestdagen zijn we gesloten. Op deze dagen wordt er geen productie gedraaid, bezorgd door PostNL en is de klantenservice niet bereikbaar:

  • Tweede Paasdag/Pasen
  • Koningsdag
  • Bevrijdingsdag (eens in de vijf jaar, eerstvolgende: 2025)
  • Hemelvaartsdag
  • Tweede Pinksterdag/Pinksteren
  • Eerste Kerstdag
  • Tweede Kerstdag
  • Nieuwjaarsdag

Op alle andere dagen staan we natuurlijk gewoon voor je klaar! Onze webshop is wel het hele jaar door bereikbaar. Ons systeem houdt bij het berekenen van de levertijd al rekening met de feestdagen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) zijn we bereikbaar tussen 8:00 en 16:30 uur. Je kunt echter 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons via e-mail of telefonisch bereiken. Bekijk de gegevens op onze contactpagina.

Hoe snel reageren jullie op mijn e-mail?

We proberen om tijdens werkdagen binnen twee uur te reageren op je mailtje. Offertes, vragen over het graveren van logo’s of vragen waarvoor we iets meer moeten uitzoeken kunnen iets langer duren.

Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling terugsturen?

Omdat we een “maatproduct” maken kun je de bestelling niet retourneren en het geldbedrag terugvragen. Als je niet tevreden bent door een fout van onze kant dan lossen we dit natuurlijk met je op. Stuur het niet direct terug, maar stuur ons eerst een mailtje met je klacht en een duidelijke foto. Dan kijken we hoe we dit zo goed mogelijk kunnen oplossen!

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, hoe kan ik een klacht indienen?

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We gaan er alles aan doen om het met je op te lossen. We kunnen je het best helpen als je ons een mail stuurt, met daarin je ordernummer en een omschrijving van de klacht. Hoe uitgebreider, hoe beter. Laat ook gerust weten wat je een passende oplossing vindt. Als het een zichtbare klacht is, zoals een beschadiging, een drukfout of iets in die richting, stuur dan altijd één of meerdere foto’s mee. Dan kunnen we je klacht goed beoordelen. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing!

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Daarom voldoen we aan de AVG (Algemene Verordering Persoonsgegevens). We geven je gegevens nooit aan derden voor commerciële doeleinden. Ook gaan we vertrouwelijk om met al je gegevens en bestanden. Wil je hier meer informatie over, bekijk dan onze privacypagina of neem contact met ons op.

Welke bestanden kan ik gebruiken bij het personaliseren van een product?

Bij het personaliseren van een foto product kun je een .JPG- of .PNG-bestand gebruiken.

Enkele producten zijn ook te personaliseren met sjablonen en standaard designs. Deze bestanden staan dan al in de configurator klaar.

Wil je een logo in een product laten graveren? Stuur dan een e-mail met het logo in vectorbestand (.ai of .pdf) naar onze klantenservice.
Wij beoordelen dan de graveerbaarheid van het logo.

Ik krijg mijn bestand niet ge-upload, wat moet ik doen?